tisdag 12 maj 2009

tisdag






hello babes!
har fullt upp med plugg, som vanligt hehe. Eller vi har inte så jättemycket i skolan just nu, men det är mest sånt jag tar tag i och gör själv. Jag har faktiskt börjat göra sakerna i tid nu, föreut blev det som för många andra att jag gjorde allt sista kvällen. Men nu känns det som att jag ligger rätt bra till på schemat! sköööönt. just nu pluggar jag lite matte, har ju np imorgon. Känns ju sådär menmen.. Har börjat på min geografiuppsats också! Den är faktiskt riktigt rolig att skriva på =)
Ikväll ska jag och mina mystjejer till anja och ha lite vardagsmys med melodifestivalen. Får se hur det kommer gå för sverige ! Vi får hålla tummarna
sitter också och diggar till love songs, blir nästan lite småkär, INTE BRA! haha :)
kanske ska byta till party hits eller ngt sånt, typ bag in da box kanske ;) skämt å sido

seeeeeeeeeeeeees rååååååå



"HEJ ANNAS BOK " :D
PUSS /a - ett mästerverk

1 kommentar: