fredag 29 maj 2009

fredagar i mitt <3

amen tjena, här är jag efter x antal lediga bloggdagar!
jag har haft lite bloggtorka, som dock är ganska vanligt när det gäller mig hehe.
Idag är det fredaaaaaaaaaaaaaaaag, det är så sjukt skönt. Alla studenter är glada och sommarlovet närmar sig med stormsteg, nästan allt klart i skolan nu och det är ljust ute. ME LIKE
Tänk om två år står jag och min älskade klass där på flaket och skriker BRUDAR GILLAR BRUDAR! huuuuur underbart som helst!

Ikväll ska jag och mina kära vänner dricka och mysa. vi ska till körfältet och festa. Tror vi ska vara ute faktiskt, Vädret ska väl vara bra? =) får hoppas att det spricker upp snart.
Kom iallfall nyss hem från stan, köpte högtalare till min laptop så nu jävlar kan jag lyssna på musik och peppa! Fick även med mig en snygg kavaj från H&M och ett par rosa sommarskor från din sko!
Nu ska jag äta middag med min familj sen hoppa in i duschen och sedan bege mig ner mot anja! Ikväll åker mina föräldrar till turkiet och ska va där i en vecka, och nej jag är inte ett dugg avundsjuk (?) elllerrrrrrrrr, fyfan. Det hade verkligen vara pricken över i:et på sommarstarten. Men man ska inte klaga, det skulle väl bli 26 grader i helgen? inte heeeeeelt fel , hoppas det regnar i turkey! nejdå






PUSS /a - ett mästerverk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar