onsdag 19 augusti 2009

det va inte igår

hello lovers!
haha inte för att jag tror att det är någon som läser min blogg eftersom jag senast uppdaterade innan sommarlovet. Och nu uppdaterar jag igen när sommarlovet är sluuuut. Eller snart iallfall idag och det onsdag och om PRECIS en vecka börjar jag 2:an. Känns ganska bra faktiskt är faktiskt rätt peppad på att klarar av skolan nu efter sommarlovet. lovet har varit helt okej, men inge mer tycker jag.

detta har jag hunnit med:
jobbat på storsjöcupen
åkt till sthlm med anja hanna och ida
varit på dundermarknaden med jennie simone och max
varit i stugan 2 ggr (!!!)
sundsvall med familjen
yran veckan + stråket
och en del roliga fester
umgåtts med mina fina vänner
badat
ätit (mer än aldrig förr)
gått upp 3 kilo ajajaj
övningskört
shoppat

det va väl det jag kommer på nu, hoppas ni har haft en toppen sommar för nu är det dags för nya friska tag i skolan! Och för er som börjar på gymnasiet i år, Va inte oroliga ni kommer uppleva otroligt roliga år, eller 1:an är iallafall underbart för det mesta, massa nya människor och nytt umgånge sånt är verkligen behövligt :) Nu menar jag inte att dom är b'ttre än mina gamla kompisar för dom är oxå underbara! Ingenting går upp emot mina vänner :) trotts att jag kanske är dålig på att visa det ibland.. Skärpning anna!


Ha det bra så länge
hugs /a.






ps. jag tror jag har blivit kär i Darin igen Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar