torsdag 11 juni 2009

sommarlov imorgonnnnnnnnnnnnnn!
häääärligt, det känns nästan omöjligt! Det är ju lixom det man går och längtar efter hela året ;)

Nu ska jag till hallen med ck och ullis& lira lite basket, sen ska vi skynda oss till storakyrkan och kika på skolavslutning. Min bror går ju nämligen ut nian!
Det blir nog nice! Nu ska jag käka något innan jag går.

Imorgon blire skolavslutning kl9. Sen ska vi ha knytis, så jag måste hem och baka kladdkaka sen ;)
på kvällen tror jag att några i klassen ska träffas och förfesta lite sen blir det nog party.
Jag är så stolt över mig själv att jag har klarat av ettan med så pass bra betyg. Eller enligt andra är dom kanske inte så bra. Men eftersom jag hade IG varning i matte och engelska och har fixat båda ämnerna så är jag så stolt! =) Jag har även fått ihop några VGn i bla italienska, svenska, samhälle& idrott! känns nice =) Jag har verkligen kämpat! För jag har det inte så lätt när det gäller att lära sig saker så det känns hur skönt som helst. Så nu ska jag njuta av att ha sommarlov,resa, jobba, sola, bada, umgås, festa, träna& jaaa leva livet! sedan komma tillbaka i 2an och köra järnet igen!

PUSS OCH HEJ SÅ LÄNGE!

a/ett mästerverk



jag& Ida innan studenten, hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar